פרסום במגזין מסע אחר

תיאור כללי: פרסום במגזין מסע אחר, מגזין העוסק בנסיעות, גאוגרפיה, תרבויות, טיולים ונופש. ניתוח התפלגות הקוראים מעלה את הנתונים הבאים:
# 41% מקרב קוראי המגזין הם בני 35 עד 55 .
# 55% מהקוראים הם נשים.
# 63% מהקוראים הם בעלי השכלה של 13+ שנות לימוד.
# 53% מהקוראים הם בעלי הכנסה גבוהה מהממוצע.
אנו מזמינים אתכם לקחת חלק במגזין, וליהנות מחשיפה בפני קהל קוראים פוטנציאלי גדול וממוקד.
140,000 איש נחשפים למגזין מידי חודש.
המגזין מופץ ברובו למנויים וגם ברשתות סטימצקי, צומת ספרים וכן במחלקת עסקים של מטוסי אל על.

פלטפורמת הפרסום: עיתון / מגזין.

קהלי יעד: מיקום – כל הארץ, מאפיין – גילאי 25+, עיסוק – תיירות ומלונאות, תחום עניין – נופש

שם המציע: מגזין מסע אחר
[one_half]

[/one_half]

[one_half_last]

[accordion]
[slide name="מידע נוסף / יצירת קשר"]

[/slide]

[/accordion]


[/one_half_last]

טלפון: 052-3400205

דואר אלקטרוני: ronenh@motomag.co.il

איש קשר: רונן הרלב

אתר: http://www.ifeel.co.il/Magazines/masa_acher

אודות המציע: מגזין "מסע אחר" נוסד בשנת 1987 והיווה פריצת דרך בתחום המגזינים בישראל. המגזין יוצא לאור מדי חודש ועוסק בכל הקשור לנסיעות, לגיאוגרפיה, לטבע ולתרבויות בארץ ובעולם מתוך אידיאולוגיה אקולוגית ורב תרבותית. הידע הרב והמקיף, הצילומים הנדירים והמרהיבים וההתעדכנות המתמדת על המתרחש סביבנו הפכו את המגזין "מסע אחר" לירחון מוביל.
"מסע אחר" משמש גם כלי יעיל לכל מטייל טרם צאתו לחופשה וזוכה לחיי מדף ארוכים. למגזין מצורף מדי חודש מוסף "מטיילים" או מוסף "מסע ישראלי" לסירוגין. כל גיליון "מטיילים" מוקדש ליעד אחר בחו"ל )עיר, מדינה או אזור( וסוקר אותו באופן מרתק ומקיף באמצעות כתבות רקע ומידע מעשי ועדכני. כל גיליון "מסע ישראלי" מוקדש ליעד או לנושא אחר בישראל. החל מגיליון אפריל 2008 יצא מגזין "מסע אחר" בתפוצה רחבה שכוללת את מנויי מסע עולמי.

עזרו לאנשים אחרים להגיע לקהל היעד שלהם. שתפו את הפוסט >>

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email