פרסום במגזין דרך האוכל

תיאור כללי: "דרך האוכל" כבש את המקום הראשון בקרב מגזיני האוכל בישראל. 106,000 איש קוראים את המגזין מידי חודש.
המגזין מופץ ברובו למנויים וגם ברשתות סטימצקי, צומת ספרים ורשת שופרסל.
ניתוח התפלגות הקוראים מעלה את הנתונים הבאים:
# טווח גיל הקוראים רחב במיוחד.
# כ– 68% מהקוראים הם נשים.
# כ– 62% מהקוראים הם בעלי הכנסה גבוהה מהממוצע ויותר מ– 12 שנות לימוד.

# קהל היעד: מחובבי בישול ועד שפים מקצועיים ומסעדנים.

המגזין מציע שיתופי פעולה רחבי היקף ואינטראקטיביים, הפונים ישירות לקהל היעד שלכם.

אנו מזמינים אתכם לקחת חלק במגזין מוביל זה, ליהנות מחשיפה גדולה.

פלטפורמת הפרסום: עיתון / מגזין.

קהלי יעד: תחום עניין – בישול ואפיה, מיקום – כל הארץ, מאפיין – גילאי 25+, עיסוק – מסעדנות

שם המציע: מגזין דרך האוכל
[one_half]

[/one_half]

[one_half_last]

[accordion]
[slide name="מידע נוסף / יצירת קשר"]

[/slide]

[/accordion]


[/one_half_last]
טלפון: 03-5652100 שלוחה 1420, נייד: 050-8993086

דואר אלקטרוני: kerenh@motomag.co.il

איש קשר: קרן הוטרר

אתר: www.ifeel.co.il/Magazines/food

אודות המציע: הירחון "דרך האוכל" הוא מגזין הגסטרונומיה המוביל בישראל. המגזין פונה לכלל האוכלוסייה, החל
בבשלנים חובבים ועד לסקטור המקצועי, ומגיש מדי חודש מגוון מתכונים מקוריים וכתבות בנושאי
אוכל, ראיונות עם שפים ומסעדנים, סיורים קולינריים וטעימות ממטבחים שונים.
לצד כל אלה תוכלו למצוא ב"דרך האוכל" הצעות לבילוי גסטרונומי, חדשות אוכל, יין ואלכוהול,
חידושים ומגמות, עצות וטיפים למטבח רעיונות לעיצוב שולחן ולאירוח, המלצות על כלים, אביזרים
וספרי בישול ואפייה, וכן בישול בריא ואוכל לילדים.

עזרו לאנשים אחרים להגיע לקהל היעד שלהם. שתפו את הפוסט >>

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email