פרסום במגזין הגה

תיאור כללי: במגזין משתתפים מיטב הכתבים שמעדכנים את הקוראים בחדשות החמות ביותר, ומבצעים מבחני רכב בלעדיים בודדים והשוואתיים. עוד במגזין שיתופי פעולה בלעדיים עם גופים כמו: מועדון החמש, אלטרנטיבי, וסיקור קבוע של הספורט המוטורי המקומי והעולמי.

קהל יעד: בעלי מעמד כלכלי בינוני-גבוה, נחשף ל-90,000 קוראים. 80% גברים.

במקביל ייסדנו את מגזין "הגה בשטח", שמספק מענה לחובבי השטח והפנאי בכלל. המגזין, מאגד את קהילת השטח בארץ, והפך למגזין העיקרי והחשוב בישראל בתחומו. נוסף על התכנים הנוגעים לתחום הרכב בכלל, המגזין כולל תכנים הקשורים לתרבות הפנאי בשטח: טיולים בארץ ובעולם – כולל שילוב של מסלולי הליכה + נהיגה.

פלטפורמת הפרסום: עיתון / מגזין.

קהלי יעד: מיקום – כל הארץ, מיקום – כל הארץ, מאפיין – גילאי 25+, מאפיין – גברים

שם המציע: מגזין הגה
[one_half]

[/one_half]

[one_half_last]

[accordion]
[slide name="מידע נוסף / יצירת קשר"]

[/slide]

[/accordion]


[/one_half_last]

טלפון: 03-5652100 שלוחה 1191, נייד: 050-8993109

דואר אלקטרוני: tamarb@motomag.co.il

איש קשר: תמר בן שמשון

אתר: www.motocar.co.il

אודות המציע: מגזין "הגה" נוסד בשנת 1998 על ידי חברת מוטו מדיה, במטרה לספק לחובבי הרכב בארץ את מיטב התכנים בתחום המוטורי. המגזין מספק לקוראיו תוכן איכותי ומהימן ומהווה כיום פלטפורמה חשובה ועיקרית עבור יבואני הרכב, העוסקים בענף וקהל הקוראים הרחב.
החל ממגזין מאי 09 מצטרפים למנויי המגזין מנויי מגזין "רכב".

עזרו לאנשים אחרים להגיע לקהל היעד שלהם. שתפו את הפוסט >>

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email