פרסום במדריך הריון ולידה 2012

תיאור כללי: פרסום במדריך הריון ולידה. הפצת המדריך – לאורך כל השנה :

תפוצה  40,000 עותקים (נכון ל-2012). נמכר בסטימצקי ובצומת ספרים, מחולק חינם לאורך כל השנה  בכנסי הריון ולידה של קבוצת מוטו תקשורת.
 

מהדורה דיגיטלית מלאה באתר ifeel.

 

קהל היעד:

נשים בהריון ואמהות טריות.

אוכלוסיה זו צורכת מידע רב בכל תחומי ההיריון והלידה .

קיימת עליה קבועה בצריכת מדריכים אלה.
 

צרו קשר לפרטים נוספים.

פלטפורמת הפרסום: עיתון / מגזין.

קהלי יעד: מיקום – כל הארץ, מאפיין – הורים טריים, מאפיין – הורים, מאפיין – נשים

עזרו לאנשים אחרים להגיע לקהל היעד שלהם. שתפו את הפוסט >>

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email