מפרסמים ונותני חסות: גיוס מפרסמים עם אתר חסות

לראשונה בישראל!

 

 

אתר חסות הוא אתר לוח אינטרנטי המרכז את אפשרויות הפרסום הזמינות לקהלי היעד השונים, בכל פלטפורמות הפרסום.


בעלים של פלטפורמות פרסום מכל הסוגים (בעלי אתרים, מארגני כנסים, בעלים של שטחי פרסום…) מוזמנים להציג את פלטפורמת הפרסום שלהם ולהיחשף בפני מפרסמים ונותני חסות פוטנציאליים (פרסום ראשון ניתן בחינם).


מפרסמים פוטנציאליים בוחרים את קהל היעד אליו הם רוצים לפרסם, כדי למצוא את הצעות הפרסום הזמינות ורלוונטיות לאותו קהל, וביניהן את הצעת הפרסום שלכם.




 

מהו סוג הפרסום שיש לכם להציע?

 

 

בעלי אתרים ובלוגים

 

יש לכם אתר / בלוג? מנהלים את תחום הפרסום של אתר גדול?


ללא קשר לכמות המבקרים באתר – אם קהל היעד שלכם ממוקד האתר שלכם יכול לתת ערך למשווקים ובעלי עסקים המעוניינים לפנות לאותו קהל יעד הגולש אצלכם באתר.

העלאת הצעת פרסום חדשה לאתר חושפת אתכם בפני בפני מפרסמים פוטנציאליים המעוניינים לפנות לקהל המבקרים שלכם.

 

שימו לב: העלאת הצעת פרסום אינה מחייבת אתכם לכלום. מפרסמים המעוניינים לפרסם אצלכם באתר יצרו אתכם קשר לצורך סגירת עסקה, בתנאים ובאפשרויות הפרסום המתאימות לכם.

אין צורך "להקצות" מראש שטח באתר האינטרנט שלכם.

כמו כן, תוכלו להשתמש באתר כדי להעלות הצעת פרסום שתהווה הצעה לשיתוף פעולה או החלפת קישורים, כל עוד אתם חושפים את הצד השני לקהל היעד שלו.

 

העלה הצעת פרסום באתר אינטרנט

 

חסות בכנס / תערוכה / פסטיבל / קורס

 

מחפשים חסות לכנס / אירוע?


באתר תוכלו להעלות הצעת חסות לנותני חסות פוטנציאליים ולבחור את קהל היעד אליו הכנס פונה (מי מתוכנן להשתתף בכנס).

נותני חסות ייחשפו להצעה שלכם כאשר יבחרו את אותו קהל יעד כקהל אליו הם רוצים להיחשף, ויצרו אתכם קשר לבירור פרטים נוספים ולסגירת עסקה.

 

מחפשים מרצים לקורס שאתם מפיקים?


אתר חסות מאפשר לכם להעלות הצעה עם פירוט קהל היעד הצפוי להשתתף בקורס.

ההצעה נחשפת בפני כל מי שרוצה לפנות לאותו קהל, וכך מתאפשר לכם למצוא מרצים שאף יסכימו להרצות בחינם כדי להופיע מול אותו קהל.

התחילו לגייס חסויות לכל אירוע שאתם עורכים, קטן כגדול. תנו לנותני החסות לרדוף אחריכם.

 

העלה הצעה חדשה למתן חסות

 

שטח פרסום

 

יש ברשותכם שטחי פרסום במיקומים שונים בארץ ובעולם?


אתר חסות מאפשר לכם להעלות את שטח הפרסום שלכם כאופצייה לפרסום, ולבחור את המיקום בו נמצא שטח הפרסום.

העלאת שטח הפרסום כאופציית פרסום חושפת אתכם למפרסמים פוטנציאליים, המעוניינים להיחשף לקהל היעד המבקר באותו אזור בו נמצא שטח הפרסום שלכם.

 

כך לדוגמא, מנהלי שיווק ובעלי עסקים המעוניינים לפנות לקהל יעד שנמצא במרכזי בילוי, ימצאו את שטח הפרסום שלכם כאופציה לשווק לאותו קהל יעד.

 

שטחי פרסום יכולים להיות: שלטי חוצות, פרסום על שולחנות, פרסום על שלטים, פרסום בלוחות מודעות, וכו'.

 

 

העלה הצעה לפרסם בשטח פרסום

 

פרסום בדואר אלקטרוני

 

שולחים דיוורים בדואר אלקטרוני?


למה לא להכניס פרסומות (הרלוונטיות לקהל שלכם) לתוך גוף ההודעה?

 

אתר חסות מאפשר לכם להעלות הצעה לפרסום בניוזלטר שלכם ולבחור את קהל היעד המאפיין את רשימת התפוצה שלכם. העלאת הצעת פרסום חושפת אתכם למפרסמים פוטנציאליים המעוניינים לפנות לאותו קהל יעד.

 

 

יש לכם רשימות תפוצה חוקיות ממוקדות?


העלו הצעת פרסום עבור קהלי היעד המאפיינים את הרשימות שלכם, והיחשפו בפני מפרסמים פוטנציאליים המעוניינים להיחשף לאותו קהל יעד.

 

 

העלה הצעה לפרסום בניוזלטר

 

פרסום בחוברת / עיתון / מגזין

 

מפיקים חוברת חדשה?


בין אם מדובר בחוברת מבצעים, חוברת קטלוג, או כל חוברת אחרת: אתר חסות מאפשר לכם להעלות הצעת פרסום חדשה ולבחור את קהל היעד אליו החוברת תישלח (או לבחור מקום בו החוברת תחולק).

מפרסמים פוטנציאליים המעוניינים לפנות לאותו קהל ימצאו את הצעת הפרסום שלכם ויצרו אתכם קשר.

 

מחפשים מפרסמים לעיתון / מגזין?


אתר חסות מאפשר לכם להעלות הצעת פרסום חדשה ולבחור את המאפיינים של קהל הקוראים שלכם.

מפרסמים המעוניינים לפנות לאותו קהל ימצאו אתכם כאופציית פרסום החושפת אותם לקהל היעד שלהם.

 

 

העלה הצעת פרסום בחוברת / עיתון / מגזין

 

פרסום ברשתות חברתיות

 

מנהלים קבוצה או דף מעריצים בפייסבוק? יש לכם קשרים מעולים ב -LinkedIn?


אתר חסות מאפשר לכם להעלות הצעה לפרסום בקבוצה שלכם, הנחשפת בפני משווקים ובעלי עסקים המעוניינים לפנות לקהל היעד המאפיין את הקבוצה.

רמת הגמישות מבחינתכם היא מקסימלית. מפרסם המעוניין שתמליצו עליו בקבוצה שלכם יוצר אתכם קשר ונותן הצעה. מכאן זה בידיים שלכם.

 

יש לכם כמות גדולה של חברים / עוקבים?


אתר חסות מאפשר לכם להעלות הצעת פרסום חדשה החושפת אתכם בפני משווקים ובעלי עסקים המעוניינים שתפרסמו המלצה לחברים שלכם.

אותם משווקים מוכנים לשלם כסף תמורת פרסום / סקירת מוצר, אשר תיחשף לקהל החברים שלכם.

 

 

העלה הצעת פרסום ברשת חברתית

 

פרסום ביישומים, אפליקציות ותוכנות

 

פיתחתם אפליקציה או תוכנה ייחודית הפונה לקהל יעד מסוים?


אתר חסות מאפשר לכם להעלות הצעה לפרסום באפליקציה או בתוכנה שלכם.

 

בשלב העלאת ההצעה תוכלו לבחור את קהל היעד המשתמש בפיתוח שלכם, כך שמפרסמים פוטנציאליים המעוניינים לפנות לאותו קהל יעד ימצאו אתכם ויצרו אתכם קשר.

 

פיתחתם משחק, סרגל כלים, קובץ אקסל לניהול הוצאות…?


אתר חסות מאפשר לכם להעלות הצעת פרסום בפיתוח שלכם, ללא הגבלה לפלטפורמת פרסום מסוימת.

זה הזמן להרוויח כסף מהפיתוחים שלכם.

 

 

העלה הצעת פרסום לפיתוח שלך

 

הצעות פרסום אחרות

 

 

משווקים עצמאיים

משווקים עצמאיים (פרילאנסרים, Affiliates…) יכולים להציע את שירותיהם דרך האתר. אתר חסות מאפשר העלאת מודעה החושפת אתכם בפני משווקים ובעלי עסקים המעוניינים לפנות לקהל היעד הרלוונטי אליכם. כך לדוגמא, אם משווק אינטרנטי יודע לשווק לקהל של מעשנים, משווקים פוטנציאליים ייחשפו למודעה שלו ויצרו איתו קשר. העלה הצעת פרסום חדשה.

 

בעלי עסקים

יש לכם קליניקה? מספרה? מכון יופי? בית העסק שלכם מושך קהל יעד ממוקד המאפשר לכם להרוויח כסף מפרסום (לדוגמא: הנחת פלאייר ליד הקופה). פרסום מודעה חדשה באתר חסות מאפשר לכם לבחור את קהל היעד המבקר אצלכם, או לבחור את סוג המקום שיש ברשותכם. משווקים ובעלי עסקים המעוניינים לפנות לאותו קהל יעד (או לפרסם באותו מקום) ייחשפו להצעה שלכם ויצרו אתכם קשר לצורך סגירת עסקה. העלה הצעת פרסום חדשה.

 

מרצים

מרצים בפני קהל ממוקד? יש לכם אפשרות להרוויח כסף מהמלצות והפניות הרלוונטיות להרצאה שלכם. אתר חסות מאפשר לכם לפרסם הצעת פרסום ולבחור את קהל היעד היושב בהרצאה שלכם. מפרסמים פוטנציאליים נחשפים להצעה שלכם ויוצרים אתכם קשר. אם ההמלצה או ההפניה רלוונטית לקהל המשתתפים – כל הצדדים מרוויחים. העלה הצעת פרסום חדשה.

 

מגייסי מפרסמים ונותני חסות

עוסקים בגיוס מפרסמים וחסויות עבור עסקים שונים? אתר חסות מהווה כלי נהדר עבורכם. באתר תוכלו להעלות הצעות פרסום / מתן חסות ולבחור את קהלי היעד הרלוונטיים לאותן הצעות. משווקים ובעלי עסקים נחשפים להצעות שהעליתם ויוצרים אתכם קשר לקבלת הצעת מחיר. העלה הצעת פרסום חדשה.

 

בעלים של מאגרי מידע

יש לכם מאגר מידע של קהל יעד כלשהו? אתר "חסות" מאפשר לכם להעלות הצעה חדשה ולבחור את קהל היעד אליו יש לכם גישה. משווקים המעוניינים לפנות לאותו קהל יעד ייחשפו להצעה שלכם דרך האתר ויצרו אתכם קשר לקבלת הצעת מחיר. העלה הצעת פרסום חדשה.

 

מנהלי פרסום בעיתון / רדיו / טלויזיה

מחפשים מפרסמים לעיתון שלכם? אתר חסות מאפשר לכם להעלות הצעת פרסום ולבחור את קהלי היעד הרלוונטיים לאותה הצעה. הצעת הפרסום נחשפת בפני מפרסמים פוטנציאליים המעוניינים לפנות לקהל היעד אליו יש לכם גישה. העלה הצעת פרסום חדשה.

 

אנשים יצירתיים

עם קצת יצירתיות ניתן לייצר גישה כמעט לכל קהל יעד. אם הצלחתם לייצר גישה לקהל יעד, תוכלו לפרסם הצעה חדשה באתר שתיחשף בפני משווקים ובעלי עסקים שיהיו מוכנים לשלם תמורת העברת מסר פרסומי לאותו קהל יעד שאליו יש לכם גישה. העלה הצעת פרסום חדשה.

 

 

 

העלאת הצעת פרסום חדשה לאתר חסות

 

הנחיות להעלאת הצעת פרסום חדשה

 

כדי להעלות הצעת פרסום חדשה, יש למלא את השדות בהתאם להוראות המוצגות בכל שדה.

חשוב לזכור: מטרת האתר היא לחשוף אתכם למפרסמים ונותני חסות פוטנציאליים, ולא ללקוחות הקצה שלכם (על אף שאתם נחשפים גם אליהם).

הקהל העיקרי שנחשף להצעה שלכם הם מפרסמים ונותני חסות, לכן חשוב לנסח את ההצעה בהתאם.

 

כותרת ההצעה

לכותרת שתעניקו להצעה יש משקל גדול.

כותרות של הצעות פרסום חדשות מתאנדקסות בגוגל במהירות וביעילות, ומדורגות בדרך כלל בתוצאות הראשונות עבור החיפוש של אותו ביטוי.

כך לדוגמא, אם אתם מציעים באנר בדף הבית באתר הפונה לאנשי עסקים, הניסוח המומלץ הוא: "פרסום באתר אינטרנט הפונה לאנשי עסקים".

בצורה זו, הביטוי פרסום לאנשי העסקים, או פרסום באינטרנט לאנשי עסקים בחיפוש רגיל של Google יוביל (ככל הנראה) ישירות להצעת הפרסום שלכם.

שיקול נוסף הוא שהכותרת צריכה להיות מעניינת (בעיני מפרסמים) כך שיבחרו להיכנס ולקרוא את הפירוט המלא של ההצעה שלכם.

 

בחירת קהל יעד

קהל היעד שתבחרו, הוא קהל היעד הנחשף לשטח הפרסום שלכם.

שימו לב! זהו לא קהל היעד שלכם כעסק, אלא קהל היעד אליו יש לכם גישה (לעיתים חופף).

במילים אחרות: זהו הקהל אליו ייחשפו אלו המפרסמים אצלכם.

לדוגמא: אם אתם מארגנים כנס למנהלי כספים ואתם מעלים הצעה למתן חסות, קהל היעד אותו עליכם לבחור הוא מנהלי כספים, כיוון שזהו הקהל אליו ייחשפו נותני החסות שלכם.

 

תיאור ההצעה

זהו המקום לפרט על הצעת הפרסום שלכם.

חישבו מנקודת מבט של מפרסמים ונותני חסות – מה מעניין אותם לדעת?

כמות כניסות לאתר? מספר משתתפים בכנס? גודל הבאנר? מיהו הקהל (בצורה יותר ממוקדת מהבחירה הקודמת)? מחירים?

תיאור ההצעה נתון לשליטתכם המלאה. אין חובה לחשוף פרטים שאינכם מעוניינים לחשוף.

 

 

אתר אינטרנט

זוהי ההזדמנות שלכם לקשר לאתר אינטרנט המייצג אתכם ואת הצעת הפרסום שלכם.

יש למלא את כתובת האתר שלכם.

האתר יופיע כקישור בהצעת הפרסום.

 

 

פרטי ההתקשרות

יש לספק פרטי התקשרות בצורת טלפון וכתובת מייל.

שימו לב, הפרטים יופיעו באתר כך שמפרסמים ונותני חסות פוטנציאליים יוכלו ליצור עמכם קשר לצורך סגירת עסקה.

באפשרותכם לבחור האם להציג באתר את מספר הטלפון, את כתובת המייל, או את שניהם.

 

תגיות

בחרו את ביטויי המפתח הרלוונטיים ביותר להצעת הפרסום שלכם.

את ביטויי המפתח יש להפריד בפסיק ורווח.

ביטויי המפתח מסייעים בקידום ההצעה שלכם ב-Google, וכן בחיפוש ההצעה שלכם בתוך האתר.

דוגמאות לביטויי מפתח: פרסום לנשים, חסות בכנס, פרסום להורים, פרסום למתעניינים במוזיקה וכו'.

הצעת פרסום / חסות חדשה


‪Google+‬‏