טיפים והנחיות להעלאת הצעת פרסום חדשה

כללי

 

כדי להעלות הצעת פרסום חדשה, יש למלא את השדות בהתאם להוראות המוצגות בכל שדה.

חשוב לזכור: מטרת האתר היא לחשוף אתכם למפרסמים ונותני חסות פוטנציאליים, ולא ללקוחות הקצה שלכם (על אף שאתם נחשפים גם אליהם).

הקהל העיקרי שנחשף להצעה שלכם הם מפרסמים ונותני חסות, ולכן חשוב לנסח את ההצעה בהתאם.

 

כותרת ההצעה

 

לכותרת שתעניקו להצעה שלכם יש משקל גדול.

כותרות של הצעות פרסום חדשות מתאנדקסות בגוגל במהירות וביעילות, ומדורגות בדרך כלל בתוצאות הראשונות עבור החיפוש של אותו ביטוי.

כך לדוגמא, אם אתם מציעים באנר בדף הבית באתר הפונה לאנשי עסקים, הניסוח המומלץ הוא: "פרסום באתר אינטרנט הפונה לאנשי עסקים".

בצורה הזאת, הביטוי פרסום לאנשי העסקים, או פרסום באינטרנט לאנשי עסקים בחיפוש רגיל של Google יוביל (ככל הנראה) ישירות להצעת הפרסום שלכם.

שיקול נוסף הוא שהכותרת צריכה להיות מעניינת (בעיני מפרסמים) כך שיבחרו להיכנס ולקרוא את הפירוט המלא של ההצעה שלכם.

 

בחירת קהל יעד


קהל היעד שתבחרו, הוא קהל היעד שבו תופיע הצעת הפרסום שלכם.

שימו לב! זהו לא קהל היעד שלכם כעסק, אלא קהל היעד אליו יש לכם גישה (לעיתים חופף).

במילים אחרות: זהו הקהל אליו ייחשפו אלו המפרסמים אצלכם.

לדוגמא: אם אתם מארגנים כנס למנהלי כספים ואתם מעלים הצעה למתן חסות, קהל היעד אותו עליכם לבחור הוא מנהלי כספים, כיוון שזהו הקהל אליו ייחשפו נותני החסות שלכם.

* מנהלי שיווק המעוניינים לשווק למנהלי כספים, ימצאו את החסות בכנס שלכם כאופציית פרסום לקהל זה.

 

תיאור ההצעה

 

זהו המקום לפרט על הצעת הפרסום שלכם.

חישבו מנקודת מבט של מפרסמים ונותני חסות – מה מעניין אותם לדעת?

כמות כניסות לאתר? מספר משתתפים בכנס? גודל הבאנר? מיהו הקהל (בצורה יותר ממוקדת מהבחירה הקודמת)? מחירים?

תיאור ההצעה נתון לשליטתכם המלאה. אין חובה לחשוף פרטים שאינכם מעוניינים לחשוף.


תמונה (מנוי פרימיום בלבד)

 

זוהי האפשרות שלכם להעלות תמונה שתופיע לצד הצעת הפרסום שלכם.

גודל התמונה לא יכול לעלות על kb100, ומומלץ כי התמונה תהיה בגודל של 200X200  פיקסלים, כדי למנוע מצב של "מריחת" תמונה.

מומלץ להשתמש בתמונת לוגו, במידה ויש.

 

אתר אינטרנט

 

זוהי ההזדמנות שלכם לקשר לאתר אינטרנט המייצג אתכם ואת הצעת הפרסום שלכם.

יש למלא את כתובת האתר שלכם, ללא http://.

האתר יופיע כקישור בהצעת הפרסום.

 

פרטי ההתקשרות

 

מומלץ לספק פרטי התקשרות בצורת טלפון ומייל, אך אין חובה.

אם תרצו, תוכלו להשאיר כתובת מייל בלבד.

שימו לב, הפרטים יופיעו באתר כך שמפרסמים ונותני חסות פוטנציאליים יוכלו ליצור עמכם קשר לצורך סגירת עסקה.

 

תגיות


בחרו את מילות המפתח הרלוונטיות ביותר להצעת הפרסום שלכם.

את מילות המפתח יש להפריד בפסיק ורווח.

מילות המפתח מסייעות בקידום ההצעה שלכם, וכן בחיפוש ההצעה שלכם בתוך האתר.

 

‪Google+‬‏