העלאת מודעה חדשה לאתר

למה להצטרף למאגר הפרסום?

 

אתר חסות מרכז מידע לגבי שטחי פרסום וחסויות מכל הסוגים.

 

הצטרפות למאגר המידע של חסות מבטיחה חשיפה למפרסמים ונותני חסות פוטנציאליים המחפשים מקומות לפרסם בהם או לתת בהם חסות.

 

הצטרפות למאגר הפרסום אינה כרוכה בתשלום.

 

העלאת הצעת פרסום / חסות חדשה חושפת אתכם בפני מפרסמים ונותני חסות המעוניינים לפרסם לקהל היעד אליו יש לכם גישה.


כדי להצטרף למאגר הפרסום של אתר חסות, פשוט מלאו את הטופס הנ"ל בהתאם להנחיות שמצידו השמאלי. העלאת הצעת פרסום / חסות בסיסית ניתנת בחינם.

 

חשוב! בטופס יש לכתוב מה אתם מציעים למפרסם או לנותן החסות. ככל שתרחיבו יותר, כך יגדל הסיכוי לחשיפת המודעה. נתונים חשובים לדוגמא: קהל היעד, גודל החשיפה, מחירים וכו'.

 

לתשומת לבכם, הטופס הנ"ל מיועד להעלאת מידע בנוגע לשטחי פרסום (פלטפורמות פרסום וחסויות). אם אתם מציעים שירות עסקי – תוכלו להצטרף לאינדקס השירותים שלנו –כאן.

 

העלאת הצעת פרסום / חסות לאתר חסות

 

הנחיות להעלאת הצעת פרסום חדשה

 

כדי להעלות הצעת פרסום חדשה, יש למלא את השדות בהתאם להוראות המוצגות בכל שדה.

חשוב לזכור: מטרת האתר היא לחשוף אתכם למפרסמים ונותני חסות פוטנציאליים, ולא ללקוחות הקצה שלכם (על אף שאתם נחשפים גם אליהם).

הקהל העיקרי שנחשף להצעה שלכם הם מפרסמים ונותני חסות, לכן חשוב לנסח את ההצעה בהתאם.

 

כותרת ההצעה

לכותרת שתעניקו להצעה יש משקל גדול.

כותרות של הצעות פרסום חדשות מתאנדקסות בגוגל במהירות וביעילות, ומדורגות בדרך כלל בתוצאות הראשונות עבור החיפוש של אותו ביטוי.

כך לדוגמא, אם אתם מציעים באנר בדף הבית באתר הפונה לאנשי עסקים, הניסוח המומלץ הוא: "פרסום באתר אינטרנט הפונה לאנשי עסקים".

בצורה זו, הביטוי פרסום לאנשי העסקים, או פרסום באינטרנט לאנשי עסקים בחיפוש רגיל של Google יוביל (ככל הנראה) ישירות להצעת הפרסום שלכם.

שיקול נוסף הוא שהכותרת צריכה להיות מעניינת (בעיני מפרסמים) כך שיבחרו להיכנס ולקרוא את הפירוט המלא של ההצעה שלכם.

 

בחירת קהל יעד

קהל היעד שתבחרו, הוא קהל היעד הנחשף לשטח הפרסום שלכם.

שימו לב! זהו לא קהל היעד שלכם כעסק, אלא קהל היעד אליו יש לכם גישה (לעיתים חופף).

במילים אחרות: זהו הקהל אליו ייחשפו אלו המפרסמים אצלכם.

לדוגמא: אם אתם מארגנים כנס למנהלי כספים ואתם מעלים הצעה למתן חסות, קהל היעד אותו עליכם לבחור הוא מנהלי כספים, כיוון שזהו הקהל אליו ייחשפו נותני החסות שלכם.

 

תיאור ההצעה

זהו המקום לפרט על הצעת הפרסום שלכם.

חישבו מנקודת מבט של מפרסמים ונותני חסות – מה מעניין אותם לדעת?

כמות כניסות לאתר? מספר משתתפים בכנס? גודל הבאנר? מיהו הקהל (בצורה יותר ממוקדת מהבחירה הקודמת)? מחירים?

תיאור ההצעה נתון לשליטתכם המלאה. אין חובה לחשוף פרטים שאינכם מעוניינים לחשוף.

 

 

אתר אינטרנט

זוהי ההזדמנות שלכם לקשר לאתר אינטרנט המייצג אתכם ואת הצעת הפרסום שלכם.

יש למלא את כתובת האתר שלכם.

האתר יופיע כקישור בהצעת הפרסום.

 

 

פרטי ההתקשרות

יש לספק פרטי התקשרות בצורת טלפון וכתובת מייל.

שימו לב, הפרטים יופיעו באתר כך שמפרסמים ונותני חסות פוטנציאליים יוכלו ליצור עמכם קשר לצורך סגירת עסקה.

באפשרותכם לבחור האם להציג באתר את מספר הטלפון, את כתובת המייל, או את שניהם.

 

תגיות

בחרו את ביטויי המפתח הרלוונטיים ביותר להצעת הפרסום שלכם.

את ביטויי המפתח יש להפריד בפסיק ורווח.

ביטויי המפתח מסייעים בקידום ההצעה שלכם ב-Google, וכן בחיפוש ההצעה שלכם בתוך האתר.

דוגמאות לביטויי מפתח: פרסום לנשים, חסות בכנס, פרסום להורים, פרסום למתעניינים במוזיקה וכו'.


‪Google+‬‏