חסויות: הכל על גיוס חסויות לכנסים, אירועים ומסיבות

חסויות – גיוס חסויות לכנסים, אירועים ומסיבות

מחפשים לגייס חסויות לאירוע שלכם? הגעתם למקום הנכון..

במאמר הבא תמצאו מידע וטיפים בנוגע לגיוס חסויות וכן תגלו איך אתר חסות יכול לעזור לכם בכך.

בין אם אתם מגייסים חסויות לכנס, למסיבה, לאירוע, לאתר אינטרנט או לפעילות מכל סוג אחר, כדאי שתפנימו את הכתוב כאן, כדי להגדיל את סיכוייכם לגייס חסויות ולממן את הפרויקט שלכם.

 

מתי מתחילים לגייס חסויות?

השאלה הראשונה שנשאלת היא מתי צריך להתחיל בתהליך של גיוס חסויות?

מצד אחד, נותני חסות רוצים לדעת כמה שיותר על הפרויקט שלכם: תאריך מדויק, מרצים מתוכננים, כמות משתתפים, מיקום מדויק, שעות, תכנים וכו'. מצד שני, לאחר שכל הפרטים הנ"ל נסגרים – סביר להניח שכבר מאוחר מדי לגייס חסויות – שכן תאריך האירוע קרוב ולגייס חסויות לוקח לא מעט זמן..

 

אז ככה: גיוס חסויות צריך להתחיל כמה שיותר מוקדם. אמנם המשמעות היא שחלק גדול מהפרטים עדיין לא יהיו סגורים, אבל יש לכך מספר יתרונות ברורים:

  • יותר זמן לגייס חסויות
  • יותר גמישות לצרכים של נותני החסות
  • יותר גמישות לשינויים בהתאם לכמות החסויות שקיבלנו
  • הרגשה של נותני החסות שהם יודעים על האירוע לפני כולם

ויתרון אחד נוסף וחשוב, הוא שגם אם נותן חסות התרשם שעדיין אין לו מספיק מידע כדי לקבל החלטה – מבחינתכם יש לכם מתעניין שמבקש שתחזרו אליו כשייסגרו דברים נוספים – וזה כמובן פותח לכם אפשרות לגייס ממנו חסות קרוב יותר למועד האירוע.

 

יתרונות לנותני חסות

מרגע שהחלטתם על גיוס חסויות, יש להתחיל ולגבש את היתרונות המתקבלים ממתן חסות לאירוע שלכם. העלו את היתרונות הללו על כתב, יחד עם מידע נוסף שידוע לכם כגון צפי לכמות משתתפים, פילוח קהל המשתתפים, אזור גאוגרפי שבו יתקיים האירוע ועוד.

 

בנוסף, תארו את סוגי החסויות (רצוי ללא סכומים, את זה תשאירו למשא ומתן): האם יש אפשרות לדוכן? חלוקת פלאייר? הרצאה? מה מקבלים נותני החסות עבור תמיכתם באירוע שלכם.

 

את המלל תשמרו בצורת pdf, יחד עם תמונת לוגו שלכם (ורצוי תמונות נוספות). לא תאמינו איזו משמעות יש לכך שהדף הזה ייראה טוב וישדר יוקרה. זה בצורה אוטומטית מקרין על האירוע שלכם ומגדיל את סיכוייכם לגיוס חסויות.

 

השלב הבא הוא להכין עצמכם מילולית, כך שתדעו לתאר בצורה הטובה ביותר את היתרונות הגלומים במתן חסות לאירוע שלכם. כמו כן, עליכם להחליט כמה נותני חסות אתם רוצים ואילו סכומים אתם מתכוונים לגייס מהם.

 

השלב הבא – חשיפת החסות שלכם לנותני חסות פוטנציאליים

זהו השלב החשוב ביותר בגיוס חסויות. גם אם אתם מציעים את החסות האטרקטיבית ביותר, היא לא שווה כלום אם נותני חסות פוטנציאליים לא יודעים על קיומה, או מגלים אותה מאוחר מדי.

 

השלב הראשון בחשיפת האירוע שלכם לנותני חסות פוטנציאליים הוא לפרסם אותו באתר חסות, שמטרתו לרכז מידע לגבי החסויות הקיימות במשק בכל זמן נתון. פרסום החסות שלכם מאפשר לכם להיחשף בפני נותני חסות פוטנציאליים ולתאר להם במלל את היתרונות במתן חסות לאירוע שלכם. כמו כן, תוכלו לקשר לעמוד ה-pdf שיצרתם מבעוד מועד וכך להגדיל משמעותית את סיכוייכם לגייס חסויות.

 

העלאת חסות חדשה לאתר נעשית בקישור הנ"ל: www.hasut.co.il/new


לאחר שהעליתם את החסות, הפיצו אותה בפלטפורמות המוכרות לכם: פייסבוק, לינקדאין, באתר שלכם (אם יש) וכו'. כך תגדילו את החשיפה לנותני חסות פוטנציאליים.

 

שימו לב, השלב הנ"ל אינו מחליף פניות יזומות, טלפונית ובאמצעות מייל, שתצטרכו לעשות לנותני חסות כדי להציע להם את החסות שלכם.

 

 

השלבים הבאים בגיוס חסויות הם בעיקר משא ומתן וניהול טכני של השיתוף פעולה ביניכם לבין נותני החסות.

 

 

חשוב מאוד לעמוד בכל ההבטחות שלכם לנותן החסות ואף לעלות עליהן. אין דבר יותר טוב מנותן חסות שיוצא מרוצה מאירוע שבו הוא נתן חסות. המשמעות עבורכם היא מימון חוזר בעתיד וכן שגריר טוב שיכול להמליץ על חסות לאירועים שלכם, עבור אלו שאינם מהווים מתחרים ישירים שלו.

 

אל תשכחו לבצע משוב לאחר האירוע. דברו עם נותני החסות שלכם, בדקו איתם מה יצא להם מהאירוע. האם היו מרוצים? האם היה משהו שהיה ניתן לשפר? האם הרגישו שהמחיר תאם התמורה? כך תוכלו להשתפר לקראת האירוע הבא שלכם.

 

 

זכרו, אם אתם יודעים ומצליחים לגייס חסויות, אין גבול למה שתוכלו לעשות ולכסף שתוכלו לגייס.


 

אנו מזמינים להמשיך לבקר באתר חסות וללמוד ממגייסי חסויות אחרים הנעזרים באתר: www.hasut.co.il

 

עוד על גיוס חסויות בעזרת אתר חסות – כאן.

 

‪Google+‬‏