גיוס מפרסמים לאתר האינטרנט שלכם

 

בעלי אתרים מרוויחים יותר כסף מפרסומות

יש לכם אתר אינטרנט? אתם יכולים להרוויח יותר משטחי הפרסום באתר שלכם.

אתר חסות מאפשר לכם להעלות "הצעת פרסום חדשה" שתיחשף בפני מפרסמים פוטנציאליים.

אותם מפרסמים מעוניינים לפרסם לקהל המבקר אצלכם באתר, ולכן יהיו מוכנים לשלם לכם כסף על כך.

 

איך אני יכול להרוויח יותר כסף מפרסום באתר שלי?

אתר חסות מרכז את כל הצעות הפרסום הקיימות לקהלי היעד השונים.

כדי להרוויח כסף מהאתר שלכם, אתם צריכים לדאוג שהפרסום באתר שלכם יופיע כאפשרות לפרסום, תחת קהל היעד המאפיין את הגולשים שלכם.

כדי שהאתר שלכם יופיע כאפשרות לפרסום, יש למלא את פרטי ההצעה בטופס – כאן. הגשת הטופס בפעם הראשונה היא ללא תשלום.

 


 

לא הבנתי. אפשר דוגמא?

לצורך המחשה, בעלים של אתר אינטרנט שעוסק בשיווק, יכול להרוויח כסף מכל מי שרוצה לפרסם לקהל שמתעניין בשיווק.

אותו בעל אתר מעלה הצעת פרסום חדשה לאתר חסות, ובה הוא מתאר את הפרסום שהוא מציע.

הפרסום יכול להיות באנר בדף הבית, קישור בדף פנימי שעוסק בנושא מסוים, מאמר באתר, וכו'…

החלק החשוב ביותר במהלך העלאת ההצעה החדשה, הוא לבחור את קהלי היעד המבקרים באתר שלך. בדוגמא הנ"ל, קהלי היעד יהיו: "עיסוק – שיווק ומכירות" ו-"תחום עניין – אינטרנט" (לדוגמא). אלו הם קהלי היעד אליהם ייחשפו אלו המפרסמים אצלכם באתר.

מרגע אישור המודעה, כל מי שמעוניין לשווק לאותם קהלים שנבחרו, ימצא את האתר שלכם כאופציה לפרסום, יצור איתכם קשר, ואולי יפרסם אצלכם באתר במחיר שתחליטו ביניכם.

 

 

זה כמו Google AdSense?

לא.

השירות של גוגל אדסנס מאפשר לכם "להקצות" חלקים מסוימים באתר שלכם לפרסומות של גוגל, המבוססות בד"כ על מילות מפתח. אתם מרוויחים לפי קליקים או חשיפות.

הצעת פרסום באתר חסות לא מחייבת אתכם להקצות חלק מהאתר שלכם מראש, אלא רק אם מצאתם מפרסם לאתר.

מרגע שמצאתם מפרסם, המחיר והמודל העסקי נסגר ביניכם, והוא נתון באופן מוחלט להחלטה שלכם ולמו"מ שתנהלו מול אותו מפרסם.

 

לצורך המחשה, אין שום מניעה שתשתמשו בשירות של גוגל, עד שתמצאו מפרסם שמוכן לשלם לכם יותר…

 

 

האם אתר חסות פתוח בפני אתרים גדולים בלבד?

לא.

האתר מרכז את כל אופציות הפרסום הזמינות, מפולחות לפי קהלי יעד.

אם האתר שלכם פונה לקהל מסוים, אין מניעה שיימצא מפרסם שיהיה מוכן לשלם לכם תמורת חשיפה לאותו קהל יעד,

גם אם התנועה לאתר שלכם היא מינימלית.

 

כמה זה עולה?

אם זוהי הצעת הפרסום הראשונה שלכם באתר, תוכלו להנות מהעלאת הצעה ראשונה בחינם (תקף לחודשיים), וזאת לרגל השקת האתר.

 

כדי להעלות הצעת פרסום עבור האתר שלכם, יש למלא את הטופס הנ"ל, בהתאם להוראות בצידו השמאלי.

 
  • עדיין לא הבנתי...

     

    אתר חסות מרכז עבור מנהלי שיווק ובעלי עסקים את כל הדרכים שיש להם לשווק לקהל היעד שלהם.

    אותם משווקים בוחרים את הקהל הרלוונטי למוצרים או לשירותים שלהם, מבין מבחר קהלי היעד הקיימים באתר.

     

    לאחר שבחרו את הקהל הרלוונטי אליהם, נחשפות בפניהם כל אופציות הפרסום הזמינות לאותו קהל יעד, כגון:

     

    • באנר באתר אינטרנט הפונה לאותו קהל
    • חסות בכנס הפונה לאותו קהל
    • שטח פרסום בעיתון הפונה לאותו קהל
    • אפשרות לכתוב מאמר בניוזלטר הפונה לאותו קהל
    • וכו’

     

    בצורה הנ"ל, כל מי שמחפש מפרסמים, נחשף בפני משווקים ובעלי עסקים המהווים מפרסמים פוטנציאליים  על ידי העלאת הצעת פרסום חדשה לאתר.

     

     

    הסבר מלא ומפורט על האתר, ניתן למצוא כאן.

     

    למי מתאים האתר?

    הרשמה לאתר

 

העלאת הצעת פרסום חדשה לאתר חסות

 

הנחיות להעלאת הצעת פרסום חדשה

 

כדי להעלות הצעת פרסום חדשה, יש למלא את השדות בהתאם להוראות המוצגות בכל שדה.

חשוב לזכור: מטרת האתר היא לחשוף אתכם למפרסמים ונותני חסות פוטנציאליים, ולא ללקוחות הקצה שלכם (על אף שאתם נחשפים גם אליהם).

הקהל העיקרי שנחשף להצעה שלכם הם מפרסמים ונותני חסות, לכן חשוב לנסח את ההצעה בהתאם.

 

כותרת ההצעה

לכותרת שתעניקו להצעה יש משקל גדול.

כותרות של הצעות פרסום חדשות מתאנדקסות בגוגל במהירות וביעילות, ומדורגות בדרך כלל בתוצאות הראשונות עבור החיפוש של אותו ביטוי.

כך לדוגמא, אם אתם מציעים באנר בדף הבית באתר הפונה לאנשי עסקים, הניסוח המומלץ הוא: "פרסום באתר אינטרנט הפונה לאנשי עסקים".

בצורה זו, הביטוי פרסום לאנשי העסקים, או פרסום באינטרנט לאנשי עסקים בחיפוש רגיל של Google יוביל (ככל הנראה) ישירות להצעת הפרסום שלכם.

שיקול נוסף הוא שהכותרת צריכה להיות מעניינת (בעיני מפרסמים) כך שיבחרו להיכנס ולקרוא את הפירוט המלא של ההצעה שלכם.

 

בחירת קהל יעד

קהל היעד שתבחרו, הוא קהל היעד הנחשף לשטח הפרסום שלכם.

שימו לב! זהו לא קהל היעד שלכם כעסק, אלא קהל היעד אליו יש לכם גישה (לעיתים חופף).

במילים אחרות: זהו הקהל אליו ייחשפו אלו המפרסמים אצלכם.

לדוגמא: אם אתם מארגנים כנס למנהלי כספים ואתם מעלים הצעה למתן חסות, קהל היעד אותו עליכם לבחור הוא מנהלי כספים, כיוון שזהו הקהל אליו ייחשפו נותני החסות שלכם.

 

תיאור ההצעה

זהו המקום לפרט על הצעת הפרסום שלכם.

חישבו מנקודת מבט של מפרסמים ונותני חסות – מה מעניין אותם לדעת?

כמות כניסות לאתר? מספר משתתפים בכנס? גודל הבאנר? מיהו הקהל (בצורה יותר ממוקדת מהבחירה הקודמת)? מחירים?

תיאור ההצעה נתון לשליטתכם המלאה. אין חובה לחשוף פרטים שאינכם מעוניינים לחשוף.

 

 

אתר אינטרנט

זוהי ההזדמנות שלכם לקשר לאתר אינטרנט המייצג אתכם ואת הצעת הפרסום שלכם.

יש למלא את כתובת האתר שלכם.

האתר יופיע כקישור בהצעת הפרסום.

 

 

פרטי ההתקשרות

יש לספק פרטי התקשרות בצורת טלפון וכתובת מייל.

שימו לב, הפרטים יופיעו באתר כך שמפרסמים ונותני חסות פוטנציאליים יוכלו ליצור עמכם קשר לצורך סגירת עסקה.

באפשרותכם לבחור האם להציג באתר את מספר הטלפון, את כתובת המייל, או את שניהם.

 

תגיות

בחרו את ביטויי המפתח הרלוונטיים ביותר להצעת הפרסום שלכם.

את ביטויי המפתח יש להפריד בפסיק ורווח.

ביטויי המפתח מסייעים בקידום ההצעה שלכם ב-Google, וכן בחיפוש ההצעה שלכם בתוך האתר.

דוגמאות לביטויי מפתח: פרסום לנשים, חסות בכנס, פרסום להורים, פרסום למתעניינים במוזיקה וכו'.

הצעת פרסום חדשה


‪Google+‬‏