נותני חסות: גיוס חסויות לכנסים ואירועים עם אתר חסות

מחפשים חסות לכנס / אירוע?

תשכחו מכל מה שהכרתם בכל הקשור לגיוס חסויות.

אתר חסות חושף את הצעת החסות לכנס שלכם בפני נותני חסות פוטנציאליים.

אותם נותני חסות מעוניינים לשווק לקהל היעד הצפוי להשתתף בכנס שלכם, והם ימצאו את החסות לכנס שלכם כאופציה לפרסום עבור אותו קהל יעד.

 

איך האתר מסייע לכם בגיוס חסויות לכנס?

כדי להיחשף בפני נותני חסות פוטנציאליים המעוניינים בגישה לקהל היעד המשתתף בכנס, יש להעלות הצעת חסות חדשה לאתר.

ההצעה תופיע כאופציית פרסום עבור קהלי היעד שתבחרו (הצפויים להשתתף בכנס), כך שמנהלי שיווק ובעלי עסקים (נותני חסות) המעוניינים להיחשף לאותו קהל יעד ימצאו את החסות לאירוע שלכם כאופציה לפרסום עבור אותו קהל.


דוגמא לשימוש באתר חסות

מארגנים כנס בתחום שוק ההון?

כדי לגייס חסויות לכנס יש להעלות הצעת חסות חדשה לאתר. בהצעה יש לבחור את קהלי היעד המשתתפים בכנס, ובמקרה הנ"ל: "תחום עניין – שוק ההון", ו-"מיקום גאוגרפי – מרכז".

מרגע אישור המודעה, כל מי שעוניין לפרסם לקהלים שבחרתם, ימצא את הכנס שלכם כאופציה למתן חסות, יצור אתכם קשר, ואולי יהווה נותן חסות לכנס שלכם.

 

כמה זה עולה?

אם זוהי הצעת החסות הראשונה שלכם באתר, תוכלו להנות מהעלאת הצעה ראשונה בחינם, וזאת לרגל השקת האתר.

 

כדי להעלות הצעה חדשה למתן חסות, יש למלא את הטופס הנ"ל בהתאם להוראות מצידו השמאלי.


 

  • עדיין לא הבנתי...

     

    אתר חסות מרכז עבור מנהלי שיווק ובעלי עסקים את כל הדרכים שיש להם לשווק לקהל היעד שלהם.

    אותם משווקים בוחרים את הקהל הרלוונטי למוצרים או לשירותים שלהם, מבין מבחר קהלי היעד הקיימים באתר.

     

    לאחר שבחרו את הקהל הרלוונטי אליהם, נחשפות בפניהם כל אופציות הפרסום הזמינות לאותו קהל יעד, כגון:


    • חסות בכנס הפונה לאותו קהל
    • באנר באתר אינטרנט הפונה לאותו קהל
    • שטח פרסום בעיתון הפונה לאותו קהל
    • אפשרות לכתוב מאמר בניוזלטר הפונה לאותו קהל
    • וכו'

     

    בצורה הנ"ל, כל מי שמחפש נותני חסות או מפרסמים, נחשף בפני משווקים ובעלי עסקים על ידי העלאת הצעת פרסום / חסות חדשה לאתר.

     

    הסבר מלא ומפורט על האתר, ניתן למצוא כאן.

    למי מתאים האתר?

 

העלאת הצעת חסות חדשה

 

 

הנחיות להעלאת הצעת פרסום חדשה

 

כדי להעלות הצעת פרסום חדשה, יש למלא את השדות בהתאם להוראות המוצגות בכל שדה.

חשוב לזכור: מטרת האתר היא לחשוף אתכם למפרסמים ונותני חסות פוטנציאליים, ולא ללקוחות הקצה שלכם (על אף שאתם נחשפים גם אליהם).

הקהל העיקרי שנחשף להצעה שלכם הם מפרסמים ונותני חסות, לכן חשוב לנסח את ההצעה בהתאם.

 

כותרת ההצעה

לכותרת שתעניקו להצעה יש משקל גדול.

כותרות של הצעות פרסום חדשות מתאנדקסות בגוגל במהירות וביעילות, ומדורגות בדרך כלל בתוצאות הראשונות עבור החיפוש של אותו ביטוי.

כך לדוגמא, אם אתם מציעים באנר בדף הבית באתר הפונה לאנשי עסקים, הניסוח המומלץ הוא: "פרסום באתר אינטרנט הפונה לאנשי עסקים".

בצורה זו, הביטוי פרסום לאנשי העסקים, או פרסום באינטרנט לאנשי עסקים בחיפוש רגיל של Google יוביל (ככל הנראה) ישירות להצעת הפרסום שלכם.

שיקול נוסף הוא שהכותרת צריכה להיות מעניינת (בעיני מפרסמים) כך שיבחרו להיכנס ולקרוא את הפירוט המלא של ההצעה שלכם.

 

בחירת קהל יעד

קהל היעד שתבחרו, הוא קהל היעד הנחשף לשטח הפרסום שלכם.

שימו לב! זהו לא קהל היעד שלכם כעסק, אלא קהל היעד אליו יש לכם גישה (לעיתים חופף).

במילים אחרות: זהו הקהל אליו ייחשפו אלו המפרסמים אצלכם.

לדוגמא: אם אתם מארגנים כנס למנהלי כספים ואתם מעלים הצעה למתן חסות, קהל היעד אותו עליכם לבחור הוא מנהלי כספים, כיוון שזהו הקהל אליו ייחשפו נותני החסות שלכם.

 

תיאור ההצעה

זהו המקום לפרט על הצעת הפרסום שלכם.

חישבו מנקודת מבט של מפרסמים ונותני חסות – מה מעניין אותם לדעת?

כמות כניסות לאתר? מספר משתתפים בכנס? גודל הבאנר? מיהו הקהל (בצורה יותר ממוקדת מהבחירה הקודמת)? מחירים?

תיאור ההצעה נתון לשליטתכם המלאה. אין חובה לחשוף פרטים שאינכם מעוניינים לחשוף.

 

 

אתר אינטרנט

זוהי ההזדמנות שלכם לקשר לאתר אינטרנט המייצג אתכם ואת הצעת הפרסום שלכם.

יש למלא את כתובת האתר שלכם.

האתר יופיע כקישור בהצעת הפרסום.

 

 

פרטי ההתקשרות

יש לספק פרטי התקשרות בצורת טלפון וכתובת מייל.

שימו לב, הפרטים יופיעו באתר כך שמפרסמים ונותני חסות פוטנציאליים יוכלו ליצור עמכם קשר לצורך סגירת עסקה.

באפשרותכם לבחור האם להציג באתר את מספר הטלפון, את כתובת המייל, או את שניהם.

 

תגיות

בחרו את ביטויי המפתח הרלוונטיים ביותר להצעת הפרסום שלכם.

את ביטויי המפתח יש להפריד בפסיק ורווח.

ביטויי המפתח מסייעים בקידום ההצעה שלכם ב-Google, וכן בחיפוש ההצעה שלכם בתוך האתר.

דוגמאות לביטויי מפתח: פרסום לנשים, חסות בכנס, פרסום להורים, פרסום למתעניינים במוזיקה וכו'.

הצעת פרסום / חסות חדשה


‪Google+‬‏