הסבר – אתר חסות

 

ברוכים הבאים לאתר חסות

 

מומלץ מאוד להקדיש מספר דקות כדי להבין את מטרת האתר ומה האתר יכול לתת לכם.


אם אתם מעדיפים לצפות במצגת המסבירה על האתר (במקום לקרוא), תוכלו לגלול מטה ולמצוא סרטון הסבר.

 

הסבר כללי

אתר חסות מחבר בין שני סוגי קהלים: משווקים ובעלי גישה לקהל יעד

 

האתר מרכז עבורכם את כל האפשרויות שיש לכם לפרסם לקהל היעד שלכם.

משווקים – כל מי שעוסק בשיווק: מנהלי שיווק, בעלי עסקים, משווקים עצמאיים, וכו'.


 

האתר מאפשר לכם להחשף בפני מפרסמים ונותני חסות פוטנציאליים, המעוניינים לפרסם לקהל היעד אליו יש לכם גישה.

בעלי גישה לקהל יעד – כל מי שיש ברשותו פלטפורמה כלשהי לפרסום: בעלי אתרים, מארגני כנסים, בעלים של שטחי פרסום, וכו'.

 

 

 


לצורך המחשה, נציג דוגמא של מנהל שיווק או בעל עסק, המעוניין לשווק טבליות המסייעות להרזיה.


הצעד הראשון של כל משווק הוא להגדיר את קהל היעד שלו. במקרה הנ"ל: קהל היעד הוא גברים ונשים המתעניינים בדיאטה ובריאות.


עד עכשיו, אותו משווק היה צריך "לשבור את הראש" כדי למצוא אפשרויות לפרסם לאותו קהל יעד. הוא היה מחפש אתרים מתאימים שעוסקים בדיאטה, הוא היה מתעניין במתן חסות לכנסים שעוסקים בדיאטה והוא היה בוחן אפשרות לפרסם במגזינים או בניוזלטרים הפונים לקהל שמתעניין בדיאטה…

 

מדובר בזמן רב שהולך לאיבוד: חיפוש אופציות פרסום (Google, טלפונים, מיילים…), בדיקת רלוונטיות (האם פונות לקהל היעד שלך), בדיקת זמינות (האם ניתן לפרסם כרגע), מציאת איש הקשר הנכון (שאחראי על הפרסום), וכו'.


 

אתר חסות משנה את התמונה הנ"ל. האתר מציג למשווקים את כל האפשרויות הרלוונטיות הזמינות לפרסום, בכל פלטפורמות השיווק הקיימות, מפולחות לפי קהלי היעד השונים. אותם משווקים בוחרים את קהל היעד שלהם ומוצאים את כל האפשרויות שיש להם לשווק לאותו קהל יעד.

 

כך לדוגמא, אותו משווק של טבליות הרזיה, ימצא את האפשרויות הבאות (לדוגמא): פרסום באתר "הרזיה פלוס", פרסום במגזין "הרזיה מהירה ובטוחה", פרסום בסדנת הרזיה במלון באילת, פרסום בכנס "כל הדרכים שלכם לרזות", וכו'.


מהצד השני של המתרס, נמצאים כל מי שיש להם גישה לקהל יעד כלשהו. לצורך המחשה, אם לחברת "רזה ויפה לתמיד בע"מ" יש אתר אינטרנט המרכז מאמרים בתחום ההרזיה, ואותו אתר מושך אליו גברים ונשים המתעניינים בתחום הדיאטה, אזי שלאותה חברה יש גישה לקהל היעד המבוקש על ידי המשווק שהוצג קודם. פלטפורמת הפרסום במקרה הזה היא אתר אינטרנט.

 

עבור חברת "רזה ויפה לתמיד בע"מ" החיפוש אחר מפרסמים לאתר הופך להיות פשוט מאי פעם. כל שהיא צריכה לעשות זה להעלות "אופציית פרסום" חדשה לאתר חסות, ולהגדיר לאיזה קהל יעד האתר פונה.

 

בתיאור של אופציית הפרסום יכולה החברה לתאר לעומק את ההצעה שלה. לדוגמא: באנר בגודל 200x300px, בדף הבית, למשך שבועיים…

 

מרגע שהועלתה אופציית הפרסום, כל מי שמעוניין לשווק לקהל יעד שמתעניין בדיאטה, ימצא את הפרסום באתר של "רזה ויפה לתמיד בע"מ" כאופציה לפרסום לאותו קהל יעד.


אותו כנ"ל לגבי שאר פלטפורמות הפרסום: חסות בכנס, מודעה בעיתון, כתבה בניוזלטר, פרסום באפליקציה, פרסום בדף מעריצים בפייסבוק, וכו'. כל אחד מהנ"ל מהווה פלטפורמת פרסום ויכול להתווסף כאופציית פרסום חדשה.

 

ניתן להסתכל על האתר גם בצורה הבאה: האתר משמש כאתר לוח, בדומה לאתרי יד שניה, רק שבמקום מוצרים ודירות – יש אופציות פרסום, או במילים אחרות: אפשרויות גישה לקהל יעד.


"הקונים" באתר הינם המשווקים, המעוניינים "לקנות" גישה לקהל יעד כלשהו.


"המוכרים" הם בעלי פלטפורמת הפרסום המחפשים מפרסמים ונותני חסות (משווקים).

 

 

 

האתר מאפשר לכם להחשף בפני מפרסמים ונותני חסות פוטנציאליים. החשיפה מתאפשרת על ידי העלאה של "אופציית פרסום" חדשה לאתר. אופציות פרסום לדוגמא: באנר באתר אינטרנט, חסות בכנס, מודעה בעיתון, קוביה בניוזלטר, וכו'.


 


 

 

אתר חסות מרכז עבורכם את כל האפשרויות שיש לכם לשווק לקהל היעד שלכם. כך לדוגמא, אם קהל היעד שלכם הוא גילאי 25+, תוכלו לקבל את כל האופציות הקיימות כדי לשווק לאותם גילאים: באנר באתר אינטרנט, חסות בכנס, מודעה בעיתון, וכו'.


 


 

מידע נוסף:

 


‪Google+‬‏