חסות - שאלות ותשובות

שאלות ותשובות

אספנו עבורכם מבחר שאלות ותשובות, שיסייעו לכם להבין קצת יותר על מהות האתר.

נשמח לענות על שאלות נוספות שיופנו אלינו.

לשאלות בכל נושא, ניתן לפנות במייל: info@hasut.co.il

  • למי מיועד האתר?

    האתר פונה לשני קהלים במקביל: האחד, משווקים מכל הסוגים המעוניינים לשווק לקהל מסוים, והשני - בעלי גישה לקהל יעד ספציפי (בעלים של אתרי אינטרנט, מארגני כנסים, מפיקי מגזינים וכו').


    • מה עושים באתר?

      עבור מי שיש לו גישה לקהל יעד מסוים, האתר מאפשר להעלות מודעה שתיחשף בפני מפרסמים ונותני חסות פוטנציאליים. אותם מפרסמים מבצעים חיתוך לפי קהל היעד המעניין אותם, ומוצאים את כל אופציות השיווק הרלוונטיות אליהם.


      • לא כל כך הבנתי. אפשר דוגמא?

        [notify_box font_size="13px" style="blue"]נאמר והחלטת לארגן כנס לרוכבי אופניים שעוסק ברכיבה זהירה וכעת יש לך צורך בנותני חסות לכנס. עד עכשיו היה צורך להפעיל חשיבה מעמיקה לגבי גופים שקהל היעד בכנס יכול לעניין אותם (במקרה הנ"ל: רוכבי אופניים). לאחר מכן, היה צורך להתחיל בסדרה ארוכה מאוד של טלפונים, מיילים ופגישות, כדי למצוא את נותני החסות הפוטנציאליים שאולי יסכימו לתת חסות לכנס…בקיצור, מסובך. אתר חסות פותר את התסכול הרב הנובע מהתהליך המייגע הנ"ל. האתר מאפשר העלאה של אופציית פרסום / מתן חסות (עניין של דקות) ולבחור מתוך רשימה את קהלי היעד אליהם אתם מציעים גישה. משווקים ובעלי עסקים (שהם למעשה נותני חסות ומפרסמים פוטנציאליים) יודעים שאתר חסות מרכז עבורם את כל אופציות השיווק לקהל היעד שלהם, וכך גם את אופציית השיווק שלך (בדוגמא שלנו: חסות בכנס לרוכבי אופניים). במילים אחרות, מרגע פרסום המודעה אלו הם המפרסמים שרודפים אחריך, ולא להפך.[/notify_box]

        • מלבד מארגני כנסים, מי יכול להרוויח מהאתר?

          כל מי שיש לו גישה לקהל יעד מסוים, יכול להרוויח מפרסום מודעה באתר. בעלי אתרים, מפיקי חוברות ומגזינים, מנהלי קהילות ברשתות חברתיות, שולחי ניוזלטרים, בעלים של שטחי פרסום, מרצים, בעלי עסקים הפונים לקהל יעד ספציפי ועוד. פרסום מודעה באתר מחבר אתכם עם משווקים המעוניינים לפנות לקהל היעד שיש לכם גישה אליו.


          • איך אני יכולה לראות את אופציות השיווק לקהל היעד שמעניין אותי?

            [notify_box font_size="13px" style="blue"]פשוט מאוד. ראשית, בחרי את סוג הפילוח המועדף עליך מתוך ארבעה סוגי פילוח: תחום עניין, עיסוק, מאפיין דמוגרפי, או מיקום גאוגרפי. כעת יופיעו לך כל קהלי היעד עבור אותו סוג פילוח. לדוגמא, אם בחרת לפלח לפי תחום עניין, יופיעו לך קהלי היעד הבאים: אינטרנט, חיות, טיפוח אישי, וכו'. כעת נותר לך לבחור את תחום העניין של קהל היעד שלך, וייפתחו בפניך כל אופציות השיווק הקיימות עבורו (או במילים אחרות, כל הדרכים שיש לך לגשת אליו).[/notify_box]

            • האם האתר בתשלום?

              עבור משווקים המחפשים אופציות שיווק לקהל היעד שלהם, האתר הוא חינם. התשלום לאתר מתבצע על ידי מי שמעוניין להעלות מודעה, כלומר - מי שמחפש מפרסמים ונותני חסות.


              • כיצד ניתן להתעדכן באופציות שיווק חדשות לקהל שלי?

                [notify_box font_size="13px" style="blue"]האתר מאפשר להירשם בחינם לעדכונים, ולבחור את קהלי היעד המועדפים עליכם. אחת לתקופה, יישלח אליכם מייל המרכז את אופציות השיווק החדשות עבור קהל היעד הרלוונטי אליכם.[/notify_box]

                • האם ניתן להצליב קטגוריות בחיפוש?

                  כן. ניתן לבצע חיפוש מתקדם שמצליב בין מספר קטגוריות (לדוגמא: "מנהלי כספים" ו-"בני 40+"). ניתן לבחור בהתניה של "גם" או בהתניה של "או", לפי נוחיותכם. כמו כן, ניתן לבצע חיפוש חופשי באתר.


                  • האם העסקה מתבצעת דרך האתר?

                    [notify_box font_size="13px" style="blue"]לא. האתר לא מתערב בשום צורה בתהליך סגירת העסקה. מטרת האתר היא לחבר בין הצדדים ותו לא.[/notify_box]

                    • האם אני חייב לחשוף את שם החברה שלי בפרסום המודעה?

                      לא. רמת החשיפה במודעה נתונה להחלטה של מעלה המודעה בלבד.


                      • אני עוסק בגיוס מפרסמים. האם האתר יכול לסייע לי?

                        בהחלט! האתר יכול לשמש ככלי עבודה עבור מגייסי מפרסמים, שכן אינו גובה עבור אחוזים מהעסקה ואינו מחייב חשיפה רבה של פרטים אודות אופציות הפרסום.


                        • אני עוסק בשיווק באינטרנט. כיצד האתר יכול לעזור לי?

                          משווקים אינטרנטיים בארגון, וכן משווקי אינטרנט עצמאיים (Affiliates) יכולים להיעזר באתר כדי למצוא את כל אופציות השיווק עבור קהל היעד שלהם, ולבחור מתוכן רק את אלה המשלבות את פלטפורמת האינטרנט. בנוסף, יכולים אותם משווקים להציע את שירותיהם כמי שיודעים לשווק לקהל יעד מסויים (במקרה הזה, דרך האינטרנט).


                          • האם ניתן להוסיף קהלי יעד שלא נמצאים באתר?

                            כן. במידה ויש ביקוש לקהל יעד שלא נמצא באתר (לדוגמא, אנשים שסובלים מהחום) תישקל האפשרות לייצר אותו. שילחו אלינו מייל בקשה ל- info@hasut.co.il ואנו נבחן את הבקשה אל מול הביקוש הקיים לאותו קהל יעד.


                            • מהו מקור השם חסות?

                              חסות הוא מונח מתחום יחסי הציבור. כשגוף עסקי בוחר להעניק חסות לגוף אחר, הוא מעניק לו סכום כסף או שירות תמורת האופציה להיחשף לקהל יעד מסוים.


                            ‪Google+‬‏